Προς νέους ορίζοντες. Το TRK 702 X της Benelli είναι μια καθαρόαιμη adventure μοτοσικλέτα, εξαιρετικά ευέλικτη σχεδιασμένη για να αντιμετωπίζει κάθε είδους διαδρομή, τόσο στην άσφαλτο όσο και εκτός δρόμου. Πάθος, ελευθερία και διασκέδαση σε μία μοτοσικλέτα. Στην πραγματικότητα είναι μια μοτοσικλέτα, ιδανική για όσους θέλουν ένα στιβαρό, αυθεντικό και εύχρηστο δίκυκλο. Μια μοτοσικλέτα ικανή να εγγυάται βέλτιστες επιδόσεις χωρίς να δυσκολεύει τον αναβάτη.
Το TRK 702 X σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου στο Pesaro της Ιταλίας και διαθέτει ένα μοναδικό σχεδιασμό, με απαλές και δυναμικές γραμμές, που προσδίδουν σε αυτό το δίκυκλο Benelli έναν πολύ επιθετικό χαρακτήρα με ισχυρή ταυτότητα. Ο προβολέας, με την διπλή μονάδα LED τοποθετημένος στην εμβληματική δομή της μάσκας, ο σχεδιασμός του ρεζερβουάρ, και η περιοχή που έρχεται σε επαφή με τα πόδια του αναβάτη είναι κατασκευασμένη από μέταλλο, ώστε να εξασφαλίζεται ο ελάχιστος όγκος και να επιτρέπεται η μέγιστη ελευθερία κινήσεων, χωρίς να διακυβεύεται η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ, γενναιόδωρα στα 20 λίτρα + 3 λίτρα ρεζέρβα. Συνδυαστικά με την κατανάλωση να κυμαίνεται στα 5L/100km το TRK 702 X δικαίως χαρακτηρίζεται μια adventure μοτοσικλέτα καθώς η αυτονομία προσδίδει ασφάλεια και εμπιστοσύνη σε κάθε ταξίδι.
Άλλα χαρακτηριστικά που διακρίνουν το νέο TRK 702 X, τα οποία μοιράζεται με τα άλλα μοντέλα της σειράς, είναι οι πίσω χειρολαβές, οι οποίες είναι μακριές, ώστε να προσφέρουν μέγιστη άνεση στον επιβάτη, ενώ ταυτόχρονα αποτελούν ένα πολύ σημαντικό στιλιστικό χαρακτηριστικό, καθορίζοντας την ουρά του οχήματος.
Επιπλέον διαθέτει τεχνικές λύσεις που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν, αλλά έχουν τροποποιηθεί βελτιώνοντας έτσι τις επιδόσεις του οχήματος. Η καρδιά του TRK 702 X αποδίδει 76,2 ίππους (56 kW) στις 8750 στροφές και 68,2 Nm ροπής στις 6250 στροφές/λεπτό, πάντα έτοιμη και δυναμική. Διαθέτει διπλό επικεφαλή χρονισμό εκκεντροφόρου άξονα με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, με κίνηση μέσω αλυσίδας και στροφαλοφόρο άξονα με στροφαλοφόρους πείρους μετατοπισμένους κατά 180°. Πραγματοποιεί επίσης ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου με διπλό σώμα γκαζιού 41 mm. Η μονάδα μετάδοσης, διαθέτει ένα αφαιρούμενο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, ο οποίος υποβοηθείται από έναν υγρό συμπλέκτη με μετατροπέα ροπής, και μειώνει σημαντικά τη δύναμη που πρέπει να εφαρμόζεται στο μοχλό του συμπλέκτη, διατηρώντας παράλληλα την ομαλή και ακριβή εμπλοκή των ταχυτήτων. Το TRK 702 X διατίθεται και σε έκδοση για κατόχους διπλωμάτων Α2 με 35kw.
Σύμφωνα με την παράδοση, η μοτοσικλέτα διαθέτει ένα πλαίσιο πλέγματος με χαλύβδινη πλάκα για να εξασφαλίσει τη μέγιστη ευελιξία τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Η βέλτιστη ισορροπία του TRK 702 X, είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να μην δυσκολεύει ποτέ τον αναβάτη με αποτέλεσμα να την καθιστά ιδανική για μακρινές διαδρομές ανεξαρτήτως συνθηκών. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην νέα βελτιωμένη γεωμετρία του οχήματος που τοποθετεί το ύψος της σέλλας στα 836mm δημιουργώντας ένα adventure όχημα πιο προσιτό από ποτέ. Η ρύθμιση της ανάρτησης διαθέτει ένα ανάποδο μπροστινό πιρούνι (upside down) 50mm και διαδρομή 140mm και ένα ψαλίδι αλουμινίου με κεντρικό monoshock με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και υδραυλική απόσβεση επαναφοράς, με διαδρομή 50mm (173mm στον τροχό).
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από έναν διπλό δίσκο διαμέτρου 320mm εμπρός με διπίστονη πλωτή δαγκάνα και έναν δίσκο διαμέτρου 260mm πίσω με μονοπίστονη πλωτή δαγκάνα. Οι ζάντες 19" εμπρός και 17" από κράμα αλουμινίου με ατσάλινες ακτίνες και τεχνολογία tubeless, είναι εφοδιασμένες με ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR 110/80 και 150/70 για μέγιστη πρόσφυση εντός και εκτός δρόμου.
Παρόλο που το TRK 702 X είναι σίγουρα μια adventure μοτοσικλέτα, δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην άνεση και την αποδοτικότητα. Όπως και η έκδοση δρόμου (street), αυτό το νέο όχημα διαθέτει στάνταρ ένα μεγάλο φέρινγκ, προστατεύοντας τέλεια τόσο τον αναβάτη όσο και τον συνεπιβάτη. Προαιρετικά διατίθενται θερμαινόμενες χειρολαβές και σέλλα αναβάτη, τα οποία μπορούν εύκολα να ενεργοποιηθούν από το μπλοκ ελέγχου του τιμονιού με οπίσθιο φωτισμό, ώστε να παρέχουν μέγιστη ορατότητα ακόμα και τη νύχτα. Προσφέρει μια μονάδα προβολέων πλήρους LED και έγχρωμη οθόνη TFT 5'' υψηλής ανάλυσης, η οποία διαθέτει σύνδεση Bluetooth προκειμένου να εμφανίζει τις εισερχόμενες κλήσεις. Τα χειριστήρια του τιμονιού επιτρέπουν επίσης την απάντηση ή τον τερματισμό μιας κλήσης. Προαιρετικά, το TRK 702 X διαθέτει μια καινοτόμο ενσωματωμένη κάμερα στο μπροστινό ράμφος της μοτοσικλέτας, η οποία επιτρέπει την καταγραφή βίντεο και λήψη φωτογραφιών σε πραγματικό χρόνο μέσω εφαρμογής (app). Στόχος της Benelli, είναι ο σύγχρονος αναβάτης να μπορεί να χειρίζεται με ασφάλεια και ευκολία όλες τις εφαρμογές που χρειάζεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του.
Μηχανές | |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | Συνολικό μήκος 2.198 mm Συνολικό πλάτος 925 mm Συνολικό ύψος 1.440 mm Ύψος σέλας 790 mm Μεταξόνιο 1.504 mm Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 190 mm Βάρος 235kg γεμάτο Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 20lt + 3,0lt |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τύπος κινητήρα Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, 4 βάλβιδος, τετράχρονος, DOHC Κυβισμός 698cc Διαμέτρος x Διαδρομή 83mm Χ 64.5mm Σχέση συμπίεσης 11,6:1 Μέγιστη ισχύς 56kw (76.2 Cv) @ 8750rpm Μέγιστη ροπή 68.2 Nm (6,9 kgm) @ 6250rpm Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 41mm Σύστημα ανάφλεξης ECU BOSCH MSE 6.0 Σύστημα εκκίνησης Μίζα Πιστοποίηση EURO 5 EFI DELPHI MT05 Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων Τελική μετάδοση Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ | Σκελετός Ατσάλινο πλαίσιο Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) 50mm Πίσω ανάρτηση Πίσω βραχίονας αλουμινίου με ρυθμιζόμενο κεντρικό αμορτισέρ προ φόρτιση ελατηρίου και υδραυλικό φρένο επαναφοράς Διαδρομή εμπρός 140mm Διαδρομή πίσω 50mm Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320mm & ABS Πίσω φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260mm & ABS Εμπρός ελαστικό 120/70 - ZR17 Πίσω ελαστικό 160/60 - ZR17 |
Ετικέτες: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ, BENELLI, TRK 702