Όπως και η κλασική έκδοση δρόμου του Leoncino, έτσι και η έκδοση Trail διαθέτει τον ίδιο 2-κύλινδρο, 4-χρόνο, 4-βάλβιδο, υδρόψυκτο με δύο εκκεντροφόρους κινητήρα. Η Benelli υπογράφει αυτό το θρυλικό δίτροχο των 500cc. Αυτός ο ολοκαίνουργιος κινητήρας έχει απαλή επιτάχυνση με εξαιρετική ανταπόκριση, μέγιστη ισχύ 47,6 PS (35 kW) στις 8.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 46 Nm (4,6 kg) στις 6.000 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου 37 mm, έχει υγρό συμπλέκτη και κιβώτιο 6-ταχυτήτων με σύστημα μετάδοσης μόνιμης εμπλοκής. Τα χαρακτηριστικά αυτά συμπληρώνουν την εικόνα ενός άριστου και εξελιγμένου τεχνολογικά συνόλου κινητήρα-μετάδοσης.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 χιλιοστών με ρύθμιση απόσβεσης μεταφοράς, σύστημα πίσω ανάρτησης: διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο 55 χιλιοστών με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα. Το Leoncino διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης. Εμπρός διαθέτει διπλό υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 320 mm με ακτινικές δαγκάνες και πίσω φέρει υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm και ABS.
Οι τροχοί έχουν ζάντες αλουμινίου, είναι 19" μπροστά πίσω και φέρουν ελαστικά 110/80-R19 και 150/70-R17 αντίστοιχα.
Ειδική αναφορά αξίζει να γίνει στο σύστημα εξάτμισης, το οποίο δίνει στη μοτοσικλέτα έναν πραγματικά μοναδικό ήχο, που δεν θα μπορούσε κανείς να μιμηθεί, χαρακτηριστικό της Benelli. Το Leoncino είναι το σώμα, η καρδιά και η ψυχή της Benelli.
Μηχανές | |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | Συνολικό μήκος 2.160 χιλ. Συνολικό πλάτος 875 χιλ. Συνολικό ύψος 1.160 χιλ. Ύψος σέλας 815χιλ. Μεταξόνιο 1.460 χιλ Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 165 χιλ. Βάρος 206 κιλά Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 12,7 L + 2,0 L |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τύπος κινητήρα Δικύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους. Κυβισμός 499,6 κ.εκ. Διαμέτρος x Διαδρομή 69χιλ. Χ 66,8χιλ. Σχέση συμπίεσης 11,5:1 Μέγιστη ισχύς 35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ Μέγιστη ροπή 45,0 Nm (4,6 kgm) @ 4500 σ.α.λ Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm Σύστημα ανάφλεξης TLI Σύστημα εκκίνησης Μίζα Πιστοποίηση EURO 5 EFI TLI Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων Τελική μετάδοση Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ | Σκελετός Χαλύβδινος σωλήνας Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) Πίσω ανάρτηση Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα Διαδρομή εμπρός 125 mm Διαδρομή πίσω 51 mm Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS Πίσω φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS Εμπρός ελαστικό 120/70-R17 Πίσω ελαστικό 160/60-R17 |
Ετικέτες: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ, MODERN CLASSIC, BENELLI, LEONCINO