BENELLI LEONCINO 500

  • 6,360.00€

  • Κατασκευαστής: BENELLI
  • Κωδικός Προϊόντος: MS10008
  • Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο

Διαθέσιμες Επιλογές

- +
Credit module TBI Bank RO 1.0.11
Το Leoncino δεν είναι απλά ένα νέο μοντέλο, αλλά ένα αυθεντικό και καθαρό concept που έχει εμπνεύσει τους σχεδιαστές του νέου Centrostile της Benelli. Δεν είναι ένα αντίγραφο της κλασικής μοτοσικλέτας, αλλά το αποτέλεσμα μίας δουλειάς που στόχο έχει να διατηρήσει και να επαναφέρει τα στοιχεία που καθιστούν ακόμα και σήμερα το Leoncino μία συναρπαστική και ένδοξη μοτοσικλέτα, αναγεννώντας την ταυτόχρονα σε σύγχρονη και σπορ μορφή.

Η συμπαγής μορφή του Leoncino συνδυάζεται τέλεια με απαλές και αρμονικές γραμμές. Δεν υπάρχουν διακοσμητικά στοιχεία. Το αφαιρετικό στυλ χαρακτηρίζει αυτήν την τυπική ιταλική μοτοσικλέτα, η οποία μέσα στην τέλεια συμμετρία της έχει μία εμφάνιση που ενθουσιάζει και συγκινεί. Το Λιοντάρι, σύμβολο μιας ιστορίας αιώνων, στέκεται περήφανο στο φτερό. Ο προβολέας, στρόγγυλος, σύμφωνα με την παράδοση, παρουσιάζει μια τεχνολογία LED αιχμής. Η σέλα, προσιτή και απλή, ακολουθεί στην τελειότητα τις γραμμές της μοτοσικλέτας, όπως και το design της εξάτμισης και του ντεπόζιτου, που χαρίζουν στο Leoncino ισορροπημένες και μοντέρνες αναλογίες.

Ο κινητήρας του Leoncino είναι 2-κύλινδρος, 4-χρόνος, 4-βάλβιδος, υδρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους. Η Benelli υπογράφει αυτό το θρυλικό δίτροχο των 500cc. Αυτός ο ολοκαίνουργιος κινητήρας έχει απαλή επιτάχυνση με εξαιρετική ανταπόκριση, μέγιστη ισχύ 47,6 PS (35 kW) στις 8.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 45 Nm (4,6 kg) στις 4.500 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου 37 mm, έχει υγρό συμπλέκτη και κιβώτιο 6-ταχυτήτων με σύστημα μετάδοσης μόνιμης εμπλοκής. Τα χαρακτηριστικά αυτά συμπληρώνουν την εικόνα ενός άριστου και εξελιγμένου τεχνολογικά συνόλου κινητήρα-μετάδοσης.

Σύστημα εμπρός ανάρτησης: τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 mm με ρύθμιση απόσβεση μεταφοράς, σύστημα πίσω ανάρτησης: διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα. Το Leoncino διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης, όπου το εμπρός φρένο έχει διπλό υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 320 mm με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Το πίσω φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm και διπλό έμβολο. Φυσικά, έχει και ABS.

Οι τροχοί έχουν ζάντες αλουμινίου, είναι 17" μπροστά πίσω και φέρουν ελαστικά 120/70 R17 και 160/60 R17 αντίστοιχα.
Μηχανές
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Συνολικό μήκος 2.160 χιλ. Συνολικό πλάτος 875 χιλ. Συνολικό ύψος 1.160 χιλ. Ύψος σέλας 815χιλ. Μεταξόνιο 1.460 χιλ Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 165 χιλ. Βάρος 206 κιλά Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 12,7 L + 2,0 L
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τύπος κινητήρα Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους. Κυβισμός 499,6 κ.εκ. Διαμέτρος x Διαδρομή 69χιλ. Χ 66,8χιλ. Σχέση συμπίεσης 11,5:1 Μέγιστη ισχύς 35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ Μέγιστη ροπή 45,0 Nm (4,6 kgm) @ 4500 σ.α.λ Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm Σύστημα ανάφλεξης TLI Σύστημα εκκίνησης Μίζα Πιστοποίηση EURO 5 EFI TLI Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων Τελική μετάδοση Αλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ Σκελετός Χαλύβδινος σωλήνας Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) Πίσω ανάρτηση Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα Διαδρομή εμπρός 125 mm Διαδρομή πίσω 51 mm Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS Πίσω φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS Εμπρός ελαστικό 120/70-R17 Πίσω ελαστικό 160/60-R17

Ετικέτες: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ, MODERN CLASSIC, BENELLI, LEONCINO