Στην καρδία του Leoncino 800 χτυπά ο τετράχρονος, δικύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας 754 κυβικών με προδιαγραφές Euro5.
Η πολύ καλή απόδοση του με ισχύ 76,2 HP (56 kW) στις 8500 rpm και ροπή 67 Nm (6,8 kgm) στις 6500 rpm επιβεβαιώνει τον δυναμικό του χαρακτήρα. O διπλός χρονισμός εκκεντροφόρου άνω κεφαλής με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, καθώς και το διπλό σώμα γκαζιού διαμέτρου 43 χλστ., ο υγρός αντιολισθητικός συμπλέκτης και το κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ολοκληρώνουν την εικόνα για ένα ασφαλές και υπερσύγχρονο συγκρότημα μετάδοσης κινητήρα.
Το πλαίσιο είναι ένα ολοκαίνουργιο ατσάλινο χωροδικτύωμα, το οποίο ταιριάζει απόλυτα με τη σχεδίαση, ενώ εξασφαλίζει εύκολο χειρισμό στο δρόμο ανεξάρτητα από τις ικανότητες του αναβάτη, για μια απόλυτα διασκεδαστική εμπειρία. Η τελειότητα στις λεπτομέρειες και τα γνήσια υλικά είναι χαρακτηριστικά του Leoncino 800. Το μοντέρνο ρεζερβουάρ είναι κατασκευασμένο από χάλυβα και διακρίνει το λογότυπο Benelli, όπως επιτάσσει η παράδοση. Το λογότυπο Leoncino εμφανίζεται κάτω από το κάθισμα σε ένα κομψό πλαϊνό πλαίσιο από αλουμίνιο, το οποίο ρέει δυναμικά από το ρεζερβουάρ δημιουργώντας ένα απλό, αλλά εκλεπτυσμένο στοιχείο στυλ. Ο προβολέας, που θυμίζει τις σύγχρονες γραμμές αυτού του Leoncino 250, είναι full LED με αυθεντικό και εκλεπτυσμένο σχέδιο, που αναδεικνύεται από το τόξο και το λογότυπο Benelli Leoncino στο κέντρο. Αυτή η έκδοση διαθέτει όργανα TFT τελευταίας τεχνολογίας σε ένα ταμπλό που ξεχωρίζει για τον μοντέρνο και αυθεντικό σχεδιασμό του. Το κάθισμα εξασφαλίζει τη μέγιστη άνεση τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη. Επιπλέον, ταιριάζει απόλυτα με τις γενικές γραμμές της μοτοσυκλέτας, όπως και η μοντέρνα και ισορροπημένη σχεδίαση της εξάτμισης. Το Lion έχει μια ιδιαίτερη θέση που στέκεται περήφανα στο μπροστινό λασπωτήρα, όπως στις ιστορικές μας μοτοσυκλέτες και στην υπόλοιπη γκάμα Leoncino
Το λιονταράκι Αγρίεψε..Το Leoncino 800 αλλάζει σχήμα και γίνεται σκληρό και σμιλεμένο ενισχύοντας έτσι τον δυναμισμό του.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 mm, με ρύθμιση επαναφοράς, συμπίεση και υδραυλική προφόρτιση. Στο πίσω μέρος υπάρχει αιωρούμενος βραχίονας με κεντρικό ρυθμιζόμενο μονοσόκ στην προφόρτιση του ελατηρίου και επαναφοράς. Το σύστημα πέδησης Brembo είναι εξαιρετικά ασφαλές χάρη στον διπλό ημιπλωτό δίσκο διαμέτρου 320 mm στο μπροστινό μέρος και στη δαγκάνα μονομπλόκ ακτινικής βάσης τεσσάρων εμβόλων και στον πίσω δίσκο διαμέτρου 260 mm με δαγκάνα διπλού εμβόλου. Τα ελαστικά 120/70-17 και 180/55-17 στηρίζονται στις ζάντες χωρίς ακτίνες από κράμα αλουμινίου 17”. Το ρεζερβουάρ έχει αξιοσημείωτη χωρητικότητα 15 λίτρων και αναδεικνύει τη μυώδη φύση του μοντέλου.
ΔΙΠΛΩΜΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Α (απεριόριστο)
Μηχανές | |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | Συνολικό μήκος 2140 χιλ. Συνολικό πλάτος 870 χιλ. Συνολικό ύψος 1160 χιλ. Ύψος σέλας 805 χιλ. Μεταξόνιο 1460 χιλ Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 162 χιλ. Βάρος (χωρίς υγρά) 222 κιλά Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 15.0 L |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τύπος κινητήρα Δικύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους. Κυβισμός 754 κ.εκ. Διαμέτρος x Διαδρομή Ø88 x 62 mm Σχέση συμπίεσης 11,5:1 Μέγιστη ισχύς 56,0 kW (76,2 Cv) @ 8500 σ.α.λ Μέγιστη ροπή 67 Nm (6,8 kgm) @ 6500 σ.α.λ Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm Σύστημα ανάφλεξης TLI Σύστημα εκκίνησης Μίζα Πιστοποίηση EURO 5 EFI ECU – DELPHI™ MT05.3 Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων Τελική μετάδοση Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ | Σκελετός Χαλύβδινος σωλήνας Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) Πίσω ανάρτηση Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα Διαδρομή εμπρός 140 mm Διαδρομή πίσω 48 mm - Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 280 χιλ. & ABS Πίσω φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. & ABS Εμπρός ελαστικό 110/70-R17 Πίσω ελαστικό 180/55 - ZR17 – M/C 73W |
Ετικέτες: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ, MODERN CLASSIC, BENELLI, LEONCINO