Η Benelli παρουσιάζει το Leoncino 800 Trail, μια μοτοσικλέτα με ξεχωριστό πνεύμα off-road, που αναδεικνύεται από τη διπλή εξάτμιση σε ανυψωμένη θέση και τον μπροστινό τροχό. Αυτό το μοντέλο επεκτείνει τη γκάμα του κατασκευαστή και έχει σχεδιαστεί για να αναδεικνύει την αυθεντικότητα της φιλοσοφίας της σειράς Leoncino.
Ο δικύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας 754 cc είναι υγρόψυκτος και με προδιαγραφές Euro 5. Η εκρηκτική απόδοση με ισχύ 76,2 HP (56 kW) 8500 σ.α.λ. και ροπή 67 Nm (6,8 kgm) 6500 σ.α.λ., εξασφαλίζει την διασκέδαση εκτός δρόμου. Διαθέτει διπλό χρονισμό εκκεντροφόρου εναέριου άξονα με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και διπλό σώμα γκαζιού διαμέτρου 43 mm. Άξια αναφοράς είναι και ο υγρός αντιολισθητικός συμπλέκτης και το κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Το πλαίσιο αναθεωρήθηκε σε ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα προκειμένου να αντιμετωπίσει καλύτερα τα εδάφη εκτός δρόμου, όπου οι ανώμαλες επιφάνειες υπερτερούν. Το ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 50 mm, με ρυθμιζόμενη επαναφορά, συμπίεση και υδραυλική προφόρτιση έχει αναβαθμιστεί από 140 mm στο μοντέλο δρόμου έως 148 mm στο Trail. Η ίδια αναβάθμιση έγινε και στο πίσω μέρος, με μονό, κεντρικό βραχίονα αιώρησης με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς,(140 χλστ.). Κατά συνέπεια, η σέλα προσαρμόστηκε από 805 mm στο μοντέλο δρόμου σε 834 mm στο Trail.
Τα ελαστικά knobby, 120/70 19” μπροστά και 170/60 17” πίσω, ολοκληρώνουν το σετ των τεχνικών αναβαθμίσεων. Το σύστημα πέδησης Brembo, το ίδιο με το Leoncino 800, είναι εξαιρετικά ασφαλές χάρη στον διπλό δίσκο διαμέτρου 320 mm στο μπροστινό μέρος και στην τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα μονομπλόκ και έναν δίσκο διαμέτρου 260 mm στο πίσω μέρος με διπλό έμβολο.
Το Leoncino 800 Trail ξεχωρίζει για το εκλεπτυσμένο στυλ που διαθέτει εκτός δρόμου.
Το ψηλό φέρινγκ προβολέων βρίσκεται ακριβώς πάνω από το μπροστινό φως full-led, με το γνωστό τόξο της σειράς Leoncino. Η νέα διπλή εξάτμιση σε ψηλότερη θέση καθόρισε τον σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας και της έδωσε πνεύμα ράλι. Η εξάτμιση δημιουργήθηκε ειδικά για την έκδοση Trail, καθώς και η βάση πινακίδας κυκλοφορίας και η θερμική ασπίδα στο πλάι. Για να αναδειχθεί η δυναμική γοητεία αυτής της μοτοσικλέτας το χαρακτηριστικό τόξο συνδυάζεται με δύο προφυλακτήρες στο ντεπόζιτο. Επιπλέον, η έκδοση Trail διαθέτει όργανα TFT τελευταίας τεχνολογίας σε ένα ταμπλό που ξεχωρίζει για τον μοντέρνο και αυθεντικό σχεδιασμό του. Η σέλα εξασφαλίζει εξαιρετική άνεση ακόμα και στα πιο δύσκολα εδάφη. Στο λασπωτήρα, το αδιαμφισβήτητο σύμβολο της σειράς είναι φυσικά - ένα λιοντάρι!
Μηχανές | |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | Συνολικό μήκος 2200 χιλ. Συνολικό πλάτος 870 χιλ. Συνολικό ύψος 1210 χιλ. Ύψος σέλας 834 χιλ. Μεταξόνιο 1480 χιλ Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 191 χιλ. Βάρος (χωρίς υγρά) 234 κιλά Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 15.0 L |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τύπος κινητήρα Δικύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους. Κυβισμός 754 κ.εκ. Διαμέτρος x Διαδρομή Ø88 x 62 mm Σχέση συμπίεσης 11,5:1 Μέγιστη ισχύς 56,0 kW (76,2 Cv) @ 8500 σ.α.λ Μέγιστη ροπή 67 Nm (6,8 kgm) @ 6500 σ.α.λ Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 43mm Σύστημα ανάφλεξης TLI Σύστημα εκκίνησης Μίζα Πιστοποίηση EURO 5 EFI ECU – DELPHI™ MT05.3 Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων Τελική μετάδοση Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ | Σκελετός Χαλύβδινος σωλήνας Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) Πίσω ανάρτηση Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα Διαδρομή εμπρός 148 mm Διαδρομή πίσω 50 mm - Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS Πίσω φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS Εμπρός ελαστικό 120/70 R 19 M/C 60V Πίσω ελαστικό 170/60 R 17 M/C 72V |
Ετικέτες: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ, MODERN CLASSIC, BENELLI, LEONCINO