Benelli TRK 502 X για εξορμήσεις χωρίς περιορισμούς! Σχεδιασμένο για να αντεπεξέλθει σε κάθε πρόκληση, το TRK 502 X κυριαρχεί σε λάσπη, άμμο και δυσπρόσιτα περάσματα με την ίδια ευκολία που το κάνει και στην άσφαλτο.
Με έναν πιο off-road προσανατολισμό, μεγαλύτερο τροχό μπροστά, ψηλά την εξάτμιση και on-off ελαστικά σε συνδυασμό με τον ισχυρό υγρόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα 500cc ίδιο με του TRK502 και , το ‘Χ’ έρχεται να σας ταξιδέψει σε μονοπάτια της φύσης, εκεί που δεν φτάνει δρόμος...
Το TRK 502 X είναι κατασκευασμένο σε ένα παραδοσιακό ατσάλινο πλαίσιο της Benelli, ο κινητήρας της είναι 2-κύλινδρος, 4-χρόνος, υδρόψυκτος, είναι 500cc, όπου δημιουργήθηκε από την Benelli αποκλειστικά για τα τελευταία νέα μοντέλα της. Έχει ηλεκτρονικό ψεκασμό, σύστημα χρονισμού με δύο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Η μέγιστη ισχύς είναι 48 PS (35 kW) στις 8.500 στροφές/λεπτό και η μέγιστη ροπή είναι 45 Nm (4,6 kg) στις 4.500 στροφές/λεπτό, κάτι που σημαίνει τέλεια απόκριση σε όλες τις συνθήκες. Το κιβώτιο 6 ταχυτήτων ελέγχεται από υγρό, πολύδισκο μηχανικό συμπλέκτη που παρέχει εύκολο έλεγχο.
Η μορφή του μοντέλου, περιπετειώδης και εκφραστική, προκαλεί έκπληξη με την πρώτη ματιά, χάρη σε ένα τεράστιο ρεζερβουάρ, που παρέχει χωρητικότητα καυσίμου 20 λίτρων, και στον προβολέα (κυρίως led) με τον συναρπαστικό σχεδιασμό και με ένα μπροστινό φτερό που κλέβει τις εντυπώσεις.
Η ανάρτηση προσφέρει μέγιστη άνεση για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη, χάρη σε ένα τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 χιλιοστών μπροστά και πίσω ρυθμιζόμενο αμορτισέρ διαδρομής 50 χιλιοστών, με εξωτερικό δοχείο αζώτου, προφόρτιση ελατηρίου και συμπίεσης και απόσβεση επαναφοράς.
Το TRK 502 X προσφέρει τη μέγιστη άνεση στον αναβάτη του, χάρη σε ένα καλοσχεδιασμένο αεροδυναμικό φέρινγκ και ζελατίνα ενώ υπάρχουν και "χούφτες" για την προστασία των χεριών του αναβάτη στον στάνταρ εξοπλισμό.
Σταθερότητα, ασφάλεια και ακρίβεια είναι οι λέξεις που χαρακτηρίζουν την νέα αυτή μοτοσικλέτα της Benelli, το TRK 502 X.
Αυτά γίνονται εμφανή από την απόδοση του συστήματος πέδησης, που είναι εφοδιασμένα μπροστά με διπλά δισκόφρενα διαμέτρου 320mm και δαγκάνες δύο εμβόλων ενώ πίσω υπάρχει δίσκος 260mm με δαγκάνα μονού εμβόλου. Και τα δύο κυκλώματα φρένου συνεργάζονται με τελευταίας γενιάς σύστημα ABS της Bosch.
Οι τροχοί είναι 19" μπροστά και 17" πίσω ακτινωτοί.
Τα ελαστικά που φέρει είναι τα Mentzeler Tourance 19” Χ 3,00” και 17” Χ 4,25” μπροστά και πίσω αντίστοιχα.
Μηχανές | |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | Συνολικό μήκος 2.180 χιλ. Συνολικό πλάτος 912 χιλ. Συνολικό ύψος 1.490 χιλ. Ύψος σέλας 840 χιλ. Μεταξόνιο 1.525 χιλ. Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 220 χιλ. Βάρος (πλήρες υγρών) 235 κιλά Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 20,0 L + 3,0 L |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τύπος κινητήρα Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους. Κυβισμός 499,6 κ.εκ. Διαμέτρος x Διαδρομή 69χιλ. Χ 66,8χιλ. Σχέση συμπίεσης 11,5:1 Μέγιστη ισχύς 35 kw (47,6 PS) @ 8.500 σ.α.λ Μέγιστη ροπή 46,0 Nm (4,6 kgm) @ 6.000 σ.α.λ Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm Σύστημα ανάφλεξης ECU - TLI Σύστημα εκκίνησης Μίζα Πιστοποίηση EURO 5 EFI DELPHI MT05 Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων Τελική μετάδοση Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ | Σκελετός Χαλύβδινος σωλήνας Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) Πίσω ανάρτηση Πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ διαδρομής 50 χιλιοστών Διαδρομή εμπρός 145 mm Διαδρομή πίσω 50 mm Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS Πίσω φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS Εμπρός ελαστικό 19” Χ 3,00” Πίσω ελαστικό 17” Χ 4,25” |
Ετικέτες: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ, ADVENTURE TOURING, BENELLI, TRK